Löfbergs investeerib brändikommunikatsiooni.
Teave meediale10. oktoobril 2023
Alates 10. oktoobrist 2023 käivitub “Löfbergs Baltic” uus brändikampaania. Arvestavate meediainvesteeringute eesmärgiks on kasvatada müüke ja tööka Eesti rahva kohvipausid paremaks muuta.
Kampaania „Tööka rahva röst” loominguline idee on julge, kuid samastumist võimaldav. See põhineb igale eestlasele tuttaval tundel – oleme kahtlemata töökas rahvas, aga töid, mis meile eriti ei meeldi, kipume edasi lükkama. Tassike kohvi on täiuslik – ja maitsev! – põhjus veel natuke venitada.
„Brändikampaaniaga jätkame Löfbergsi positsioonide tugevdamist Eestis, samuti jätkame Löfbergs kohvibrändide jaemüügi arendamist ja investeeringuid turundusse.
Näeme suurt suur potentsiaali Eestis ja Balti riikides oma turuosa kasvatada ja kindlustada. Töötame pideva kasvu nimel Balti regioonis ja Ida-Euroopas ning otsime võimalusi ka uutel turgudel. Näeme selget kasvupotentsiaali, sest meil on kvaliteetsed kohvitooted ja läbimõeldud, tugev turundus,” ütleb Löfbergsi Ida-Euroopa müügiüksuse juht, Kent Pettersson
Löfbergs alustas oma toodete müügiga Eestis juba 1990 aastate algul. Alates 2017. aastast tegutseb ettevõte “Löfbergs Baltic” nime all ning arendab oma tegevust Balti riikides nii jaemüügi– kui ka HoReCa sektoris.
Vastavalt 2023. aasta märtsikuu Nielseni kohvituru uuringule on Löfbergsi jahvatatud kohv müügimahu poolest Eestis 2. kohal.
Grupi ettevõtetes töötab üle 350 kohvifanaatiku, jagades kirge maitse, trendide ja jätkusuutlikku äri vastu. Löfbergs Grupi aastakäive on umbes 156 miljonit eurot ja tänase seisuga on Löfbergs üks maailma suurimaid orgaanilise ja Fairtrade kohvi kokkuostjaid. Gruppi kuuluvad kaubamärgid Löfbergs, Peter Larsen Kaffe ja Kobbs.
Tel.: +371 25667748
E-post: aiva.kramina@lofbergs.lv